دوستت دارم صدف زندگیم

.....................



دوستت دارم صدف زندگیم


کاش بدانی
دوست داشتنت
خورشید نیست که لحظه ای بیاید و لحظه ای برود ماه نیست که یک شب باشد و یک شب نباشد ستاره نیست که شبی پر شور باشد و شبی کم فروغ باران نیست که گاه شدت گیرد و گاه نم نم ببارد
مثل نفس می ماند
همیشه با من است
تو می توانی احساست را پنهان ڪنی
دلبــر جان مگر نمیدانـے ڪه من
همسایه ے دیـوار به دیـوارِ
قلبت هستــم
بارها شنـیده ام
نبضِ تنــدِ هیـجانـش را
وقتی ڪه صداے قدمهـایم را میشنود
اینکه دلتنگم
فدایِ سرت جانِ دل فقط مرا میانِ این مردمِ عاشق کُش
که از عشق هیچ نمی دانند
تنها مگذار عشق را تو می دانم که می دانی اش دلخوشم به تو به آمدنت
به بودن و ماندنت در سایه روشنِ این شب ها و روزها
منتظرت می مانم
بیا و آرام بغلم کن  و بگو
دوستت دارم
بگذار شرابِ لبهایت لابلای قلبم
پاشیده شود
اُردیبهشت است
و بساطِ دلبری برپاست هوایش بویِ بهشت می دهد
هوش از سَر می بَرَد هوسِ عاشقی دارم
شادیِ کوچکی می خواهم
از جنسِ آمدنت
می آیی
مانندِ ليلا عاشِقَت شَوم تَمامِ مَن برايِ تو باشد عالَم و آدم را به خاطِرَت بِهَم بِريزم مَجنون من ميشوي
نزار قبانی میگه هم می‌ترسم دوستت داشته باشم اون‌وقت بری و درد بکشم هم می‌ترسم دوستت نداشته باشم، که فرصت عاشق تو بودن از دستم میره و پشیمون می‌شم حالا تو بگو کیف احبک بلا الم و کیف لااحبک بلا ندم چطور عاشقت باشم و درد نکشم، و چطور عاشقت نباشم و پشیمون نشی





:: برچسب‌ها: دلنوشته غم فراق ,

نوشته شده توسط الناز پوراسماعیلی در 22 / 2

و ساعت 6:13 قبل از ظهر



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by cheshmanabi ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




................................................ النازپوراسماعیلی ............................................. به صفحه اینستاگرام نقاشی ایرانی من بپیوندید: INSTAGRAM_IRANIAN1PAINTING ............................................. به صفحه اینستاگرام آشپزی من بپیوندید ... lnstagram- cheshmanabi ............................................... https://instagram.com/shayda_wear?igshid=10z6vflya9ey6 مزون مانتوی اینجانب دراینستاگرام عضو شوید ممنون




الناز پوراسماعیلی
















حافظ , دلنوشته غم فراق , دلنوشته لحظه قرار عاشقی , دلنوشته فراق , سهراب سپهری , مولانا , شعر , سخنان بزرگان , دلنوشته چشمان بی فروغ , آشپزی 2 الناز , جک , آشپزی الناز , دلنوشته غم فراق , مینیاتور , صنایع دستی ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3389
بازدید دیروز : 915
بازدید هفته : 50316
بازدید ماه : 56628
بازدید کل : 988928
تعداد مطالب : 24310
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1



دوستت دارم صدف زندگیم

<-PostTitle->

<-PostContent->

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->

برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
[ <-PostDate-> ] [ <-PostTime-> ] [ <-PostAuthor-> ]
[ ]
................................. ???????????????? ...........................

دانلود آهنگ
.............................

دانلود آهنگ
.................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
........................................

دانلود آهنگ
...........................................

دانلود آهنگ
.........................................

دانلود آهنگ
...........................................